Om de uniformiteit binnen het REDDY Concept te waarborgen heeft MHK Groep Nederland besloten het kledinggedeelte bij MKH Business neer te leggen.
Zij verzorgen vanaf heden alles op het gebied van kleding en merchandise voor de succes formule.
REDDY Keukens is inmiddels meer dan 15 jaar actief op de Duitse keukenmarkt.
Met 50 vestigingen is REDDY Keukens de meest succesvolle formule in Duitsland.
In Nederland is in 2010 de eerste vestiging geopend. REDDY richt zich specifiek op de steeds groter wordende groep van “Smart Shoppers”. REDDY is gepositioneerd als een retailformule voor de prijsbewuste koper. Er wordt pertinent níet met hoge kortingen geconcurreerd, want het lage prijsniveau van REDDY vormt, samen met het uitgebreide dienstverleningspakket, de basis voor de béste prijs. De netto-prijsstrategie van REDDY is heilig: prijs is prijs en de klant hoeft verder niet te onderhandelen. Dit komt de transparantie en voorspelbaarheid van de formule in een ondoorzichtige markt ten goede. Door de steeds verdergaande vervaging van het middensegment in de Nederlandse keukenmarkt is er behoefte aan een prijsbewuste formule die simpelweg waarmaakt wat zij belooft: goede kwaliteitskeukens voor een verrassend lage prijs.